Často kladené otázky (FAQ)
Vážení zákazníci zde naleznete odpovědi na často kladené otázky.
Otázka:
Kdo může získat registraci a nakupovat.
Odpověď:
Firma OBEX spojovák s.r.o. je velkoobchod s působností hlavně v těchto lokalitách. Nakupovat mohou především firmy a živnostníci.
Otázka:
Při odesílání košíku mi systém hlásí "Nemáte oprávnění k nákupu na pobočky. Zkontrolujte přidaná oprávnění." a není vidět žádné zboží.
Odpověď:
Nemáte nastaveno oprávnění. Nastavte si oprávnění nakupovat na konkrétní pobočku ve svém účtu. "Účet" => "oprávnění" => u jména uživatele "oprávnění" => zaškrtněte všechny pobočky pro které chcete mít oprávnění nakupovat => "Uložit změny". V případě, že Vám účet zakládal např. Váš nadřízený, může toto nastavení provést on.
Otázka:
Chci přístup.
Odpověď:
Pokud jste nový zákazník, je nutné vyplnit Žádost o velkoobchodní registraci zde. Stávající zákazník může kontaktovat přímo obchodního zástupce zde.
- O firmě
- Obchodní podmínky
- Reklamační řád
- ADR
- Často kladené otázky (FAQ)
- Plán rozvozů zboží
- GDPR
- Mapa stránek
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.