InfoČasto kladené otázky (FAQ) často kladené dotazy, FAQ, help, nápověda, první pomoc - Často kladené otázky (FAQ)

Často kladené otázky (FAQ)

Vážení zákazníci zde naleznete odpovědi na často kladené otázky.




Otázka:

Kdo může získat registraci a nakupovat.

Odpověď:

Firma  OBEX spojovák s.r.o. je velkoobchod s působností hlavně v těchto lokalitách. Nakupovat mohou především firmy a živnostníci.



Otázka:

Při odesílání košíku mi systém hlásí "Nemáte oprávnění k nákupu na pobočky. Zkontrolujte přidaná oprávnění." a není vidět žádné zboží.

Odpověď:

Nemáte nastaveno oprávnění. Nastavte si oprávnění nakupovat na konkrétní pobočku ve svém účtu. "Účet" => "oprávnění" => u jména uživatele "oprávnění" => zaškrtněte všechny pobočky pro které chcete mít oprávnění nakupovat => "Uložit změny". V případě, že Vám účet zakládal např. Váš nadřízený, může toto nastavení provést on.



Otázka:

Chci přístup.

Odpověď:

Pokud jste nový zákazník, je nutné vyplnit Žádost o velkoobchodní registraci zde. Stávající zákazník může kontaktovat přímo obchodního zástupce zde.





Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Spojovací materiál: 602 140 689, Domácí potřeby: 602 467 051  objednavkyobex.cz


Kontakty